NEXTGen Expo 2011
Incheba Expo BratislavaVýstavaHodnotenie
12. 11. 2011 sa v Bratislave konala výstava NEXTGen Expo organizovaná portálom Sector.sk. Po predchádzajúcom ročníku sa organizátor rozhodol presunúť výstavu do väčších priestorov bratislavskej Incheba Expo. Pomenej vystavovateľov, málo prezentovaných herných noviniek, slabší sprievodný program, cena vstupného (7€), platené parkovné sa podpísali pod slabšiu návštevnosť a len priemernú digitálnu-lifestylovú akciu zameranú prevažne na LAN párty.Jeden z najzaujímavejších stánkov celej výstavy. Široká ponuka gadgetov, ktorá oslovila mladších aj starších. Dômyselné roboty poháňané svetlom.
Na výstave sa hrali turnaje. Najobľúbenejšia hra detí a tínedžerov je jednoznačne Call Of Duty. Ak by výstavisko začalo horieť, väčšina týchto hráčov by to zrejme ani nepostrehla. V pozadí je obchod Brloh.sk. Ten chcel navnadiť kupujúcich na 15% zľavu na svoje produkty. Tým sa dostal na úroveň cien v e-shopoch.
Podľa rôznych nezávislých prieskumov je až 40% hráčov ženského pohlavia. Sú zamerané skôr na tvorivé alebo sociálne hry.
Tí, čo sa neobetovali na tanečnej, si to rozdali v bojových hrách. Žiaľ Kinect oproti Playstation Move reaguje často krát nepresne a s oneskorením. Zábava s Kinectom opadáva rýchlo ako sneh v Bratislave.
Pre náruživých závodníkov bola pripravená aj premakaná závodná stolička s volantom Logitech G27. Na túto atrakciu sa stáli rady ako na teplé rožky z čias socializmu.
V porovnaní s dnešnými mobilnými telefónmi, pôsobí Nintendo 3DS skôr ako kalkulačka od Vietnamca. Výhodou je len lepšie ovládanie.